2016. május 7., szombat

1. fejezet

Fairy tail
Rogue x Reader
Jó szórakozást! :)
Narrátor: A vonat lassan befutott Crocus városába. Csikorgó kerekei lassan megálltak, majd  rengeteg ember leszállt a vonatról. Utoljára, egy fekete hajú, nagyon szép lány szállt le. Vagyis inkább esett le a vonatról. Ma szokatlanul sok ember érkezett Crocus-ba. Történetünk két főszereplője, Fuchida Reika és a Sabertooth egyik tagja, Rogue Cheney. Többek között még a Fairy Tail tagok is megjelennek majd.


Reika: Végre megérkeztem. Csoda, hogy felfértem a vonatra.Nagyon sokan jöttek ma Crocus-ba. Igazából, én is csak azért jöttem, mert érdekes dolgokat hallottam. Gondoltam, akkor én is eljövök. Felszedtem magam a földről, majd elindult egyenesen. Sose voltam még Crocus-ban. Majd nem egész Fiore-t bejártam,de egyszer se gondoltam arra, hogy,én Crocus-ba jöjjek. Az évek során csak azt hallottam, hogy milyen gáz hely, meg a legtöbb sötét céh itt tanyázik, így mindig elkerültem. A király is él, ezért is mondták azt, hogy a "zsarnok király" elnyomásban tartja a város lakóit. De, mindenki mosolyog és nevet. Ráadásul még szép is ez a hely. Megálltam a főtér közepén, majd az ég felé néztem.
-Nem is értem, hogy miért nem jöttem hamarabb ebbe a városba!-mondtam boldogan.
Majd ekkor a lábamnak ütközött valami. Először úgy voltam vele, hogy figyelmen kívül hagyom, de akkor hangokat is hallottam. Lenéztem lábamhoz és akkor megláttam békát? Vagy még se béka? De teljesen úgy néz ki mint egy béka.
-Fro szomorú-sírt a kis béka.
Haboztam egy darabig a segítség nyújtással kapcsolatban, de olyan cuki volt, meg persze sírt is a kis szentem. Leguggoltam mellé.
-Szia. Mi a baj?-kérdeztem barátságosan, mire elvette a kezét az arca elől.
-Szia.-mondta szomorúan.-Eltévedtem. Tudnál segíteni visszatalálni a céhbe?
-Persze.-mondtam mosolyogva.-Melyik céhbe tartozol?
-Sabertooth.
Sabertooth. Mintha már hallottam volna valahol a nevét. A vonaton is rengetegen beszéltek a céhről.  Hát, nem pont oda terveztem az uticélom, de legalább láthatom az egyik legerősebb céhet.
-Na, indulhatunk?-kérdeztem a kis békától aki boldogan aprót bólintott.
Most így jobban megnézve... Lehet hogy nem is béka? Sőt. Inkább macskára hasonlít.
-Amúgy....-mondtam-Mi a neved?
-Frosch vagyok. Te?
-Reika.
-Reika?
-Mondd-kedvesen a mellettem sétáló cicára néztem.
-Leszünk barátok?
Ez hirtelen jött. Rengeteg barátom van. Magnóliában. Olyan kis cuki, hogy így megkérdezi.
-Persze-mondtam mosolyogva, mire ő is mosolyogni kezdett.
Még egy darabig mentünk, amikor hirtelen megálltam.
-Mi a baj, Reika?-kérdezte Frosch.
-Öhm...Nincsen semmi baj-mondtam.-Mehetünk tovább.
Öhm....Az mennyire gáz ha nem tudom, hogy merre van? Jó hogy nem tudom, hiszen csak ma jöttem ide, előtte meg még sose voltam itt. Meg a céhet is csak  pár éve alapították. Most mi lenne ha meg mondanám neki, hogy nem tudom merre van. Akkor összetörne. És nem tehetem ezt új barátommal.
-Kérdezhetek valamit?-mondtam.
-Persze.
-Hogyan tévedtél el?
-Hát úgy hogy
[VISSZAEMLÉKEZÉS]
-Frosch, mit csinálsz?-kérdezte Lector.
-Fagyit eszek.
-És milyen fagyi?
-Epres.
-És honnan van?
-Rogue vette nekem. A legutolsó munkájának a pénzéből.
-És szerinted venne nekem is?
-Miért kérded?
-Mert én is szeretnék.
-Miért nem vetetsz magadnak Sting-gel?
-Mert ő most nincs itthon. Vagy elfelejtetted Frosch?
-Egy kicsit. De ha szeretnéd, hozhatok neked. Rogue úgy is még ott van a fagyisnál. Mindjárt visszajövök.
-És így vesztem el-mondta Frosch szégyenlősen.
-Ne búsulj. Én is tévedtem már el. Nem is egyszer...
-Hálás vagyok, hogy segítesz nekem.
Erre csak mosolyogtam. Szóval. Mintha említette volna, hogy a céh közelében volt egy fagyizó. Akkor a közelben vagyunk. Ki van írva hogy: 2 utcával arrébb fagyizó. Lehet, hogy ott lesz a céh.
-2 utcával később-
-Megérkeztünk!!-kiabálta Fro boldogan, majd berohant az épületbe.
Mosolyogva végig néztem ahogy  bemegy, majd elindultam. Hallottam, hogy valaki a nevemet mondogatta, de azt gondoltam, hogy képzelődök. Sokszor előfordult már velem.
-Nézd ott megy!-hallottam Frosch hangját és egy másik férfiét.-Reika!!
Megfordultam, majd kis barátom odafutott hozzám.
-Nézd, Rogue. Reika segített nekem hazatalálni.
A fekete hajú fiú odasétált hozzám. Nagyon kicsi vagyok. Nem tudom, hogy ez most honnan jött, de akkor is. A válláig is alig érek.
-Köszi, hogy hazahoztad Fro-t-mondta ridegen.
-Örömmel tettem-mondtam mosolyogva.- De én mennék is.
Mielőtt elmentem volna a fiú még egyszer hozzám szólt.
-De tényleg, köszi-mondta már egy kicsit mosolyogva.
-Ugyan, nincs mit.
-Máris mész, Reika?-hallottam Fro szomorú hangját.
-Igen. Nem akarok a terhetekre lenni, meg szét szeretnék nézni a városban.
-Körbevezessünk?-kérdezte Fro, mire a fiú idegesen reagált.
-Igazán kedves, de nem kell. Meg nem hinném,hogy a barátod szeretné.
-De Rogue is szeretné.
-De tényleg nem szükséges. Szerintem fogunk még találkozni. Sziasztok
-Szia-mondta Frosch
-Várj-végre megszólalt a 'fiúcska' is.- Körbevezetünk.
-De tényleg nem szüksége..
-De tartozok ennyivel. Először is. Reika. Engem Rogue-nak hívnak.
-Örölük, hogy megismerhettelek, Rogue.
Végre elmosolyodott. Most így jobban megnézve. Velem egyidős lehet. Rengeteg szép helyet megnéztünk, köztük a palotát, és a stadiont, ahol a Nagy Mágia játékokat tartották. Hallottam a pletykát, hogy sárkányok rombolták le a várost. Nem tudom, hogy ebből mennyi igaz, hiszen a sárkányok már évek óta kihaltak. De azért még látszik, hogy nagy csata volt itt. Szerencsére Magnóliában nem voltak ilyen nagyobb harcok. Legalább is én nem tudok róla.  Gyönyörű ez a város. Sok szép várost láttam már, de ez mindet felül múlja. Lehet, hogy ide is költözök. De még semmi nem biztos. Hiszen már van is egy barátom. Vagy netán-talán kettő? De nem is tudom. Ez a Rogue olyan ridegnek tűnik. Olyan mintha még Fro-t is csak nehezen tűrné el. Lehet, hogy rosszul gondolom. A kínos csendet Fro dúdolása töri meg. Egyikünk se mer hozzászólni a másikhoz. Pedig semmi okunk rá.
-Reika-mondta Rogue
-Mondd?
-Te honnan jöttél?
-Fontos az most?-kérdeztem unottan.
-Engem érdekel.
Megforgattam a szemem.
-Legyen elég annyi, hogy mielőtt ide jöttem volna Magnoliában éltem.
-És miért jöttél el onnan?
-Mi ez a sok kérdés?
-Csak kíváncsi vagyok. És próbálok ismerkedni.
Majd megálltam. Könnyek futottak össze a szememben.
-Ne haragudj, de ezt nem szeretném elmondani.
-Izé, bocsi a kérdés miatt.
Kezdett besötétedni. Úgy voltam vele, hogy ameddig itt vagyok addig megszállok egy szállodában.
-Tudtok egy olcsó szállodát ajánlani?-kérdeztem kedvesen.
-Minek az?-kérdezte Rogue unottan.
-Reika, gyere velünk és ott aludhatsz nálunk a céhben-mondta Fro vidáman.
-Nem szeretnék a terhetekre lenni-mondtam szégyenlősen
-Mivel a mester nincs a céhben, és engem nevezett ki 'ideiglenes' mesternek, így azt mondom, hogy nyugodtan jöhetsz. Van egy üres szoba a miénk mellett. Ott nyugodtan aludhatsz-mondta a fiú.
Odasétáltam elé, majd udvariasan meghajoltam előtte.
-Köszönöm szépen.
Majd egymásra mosolyogtunk.


Narrátor: Két főszereplőnk elég érdekes módon találkozott. A személyiségük egy nagyon kicsit különbözik, de talán még is van bennük valami közös? A következő részben kiderül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése